Φέρατε τον Λαό μας σε απόγνωση βαφτίζοντας την αντίδραση του "Χρυσαυγίτικη"


"...Με το στερνό μου βλέμμα τον ήλιο αντικρύζω και στη γλυκιά πατρίδα το αίμα μου χαρίζω. 
Με λένε χρυσαυγίτη, φασίστα, δολοφόνο, φασίστα για το αίμα αντάρτη για τον πόνο"

Γράφει ο Σπυρίδων Μεταλληνός.

Αν αντιδράσω για την Ισλαμοποίηση της Ελλάδας, με αποκαλείτε ρατσιστή.
Αν υψώσω τη φωνή μου για την καταστροφή και το ξεπούλημα της Ελλάδας, με αποκαλείται Χρυσαυγίτη...Σαν να είναι υποτιμητικό να είσαι Έλληνας και Εθνικιστής...
Αν κάνω ή πω οτιδήποτε, που δεν σας αρέσει γιατί πάει κόντρα στα σχέδιά σας, με αποκαλείται "φασίστα".

Άρα, πείτε μου, πώς να αντιδράσω;
Ψήφισα "ΟΧΙ" στο δημοψήφισμα...Και το "ΟΧΙ" μου, το μετατρέψατε σε "ΝΑΙ". 
(Αυτό που θέλατε εξαρχής).

Άρα, πείτε μου, πως να αντιδράσω στην καταστροφή της Ελλάδας;
Να μην αντιδράσω; 
Να αντιδράσω Δημοκρατικά;
Αφού εσείς οι ίδιοι δεν σέβεστε τη δημοκρατία.
Να αντιδράσω Πολιτισμένα;
Αφού εσείς οι ίδιοι, πετάτε με βία τον Πολιτισμό μου στα σκουπίδια ανταλλάσοντας τον με λαθρομετανάστες και δόσεις δανείων για να τα χαρίζετε στα αποκόμματά σας!

Με ποιον τρόπο θα εισακουστώ;
Μας κλέψατε τα όνειρα, την ελπίδα, την αγάπη για τη ζωή.
Μας κλέψατε την πατρίδα, μας κλέψατε τα πάντα.
Έχετε καταστρέψει οτιδήποτε όμορφο είχε αυτή η χώρα.
Μας διχάζεται για να σκοτωνόμαστε μεταξύ μας και να βασιλεύετε όλοι εσείς...
Και τολμάτε να μας κουνάτε και το δάχτυλο!
Και αφού εσείς δεν με σέβεστε κανέναν, με την στάση και την συμπεριφορά σας, δικαιώνετε τον λαό που σας αποκαλεί "ψεύτες, απατεώνες, προδότες, ανθέλληνες, λαμόγια".

Και θα έρθει κάποια στιγμή η "δημ(ι)οκρατία σας στο τέρμα της. Και θα νικήσει η Ελλάδα και η πραγματική ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ!
Και ο Λαός μας θα την διαχειριστεί όπως ξέρει καλύτερα. Για την ζωή του, για τα παιδιά του, για την υπερπολύτιμη Ιδέα της Ελεύθερης και Ανεξάρτητης Ελλάδας! 

Ζήτω το Έθνος! 
Post A Comment
  • Blogger Comment using Blogger
  • Facebook Comment using Facebook
  • Disqus Comment using Disqus

Δεν υπάρχουν σχόλια :