Χρυσή Αυγή - Αλήθειες, ψέμματα και μια ανατροπή


Αποτέλεσμα εικόνας για Αρχηγός Μιχαλολιάκος

Επιστολή του Διηνέκη Ιεροφεγγή.

Πέρασαν κιόλας κοντά στα 7 χρόνια που εμπλέκομαι με την Χρυσή Αυγή, και όμως μέσα μου,  ακόμη τα θυμάμαι όλα σαν να ήταν χθες...

Ήταν μια Τετάρτη, θυμάμαι, του 2009 όταν γυρνώντας από την δουλειά με περίμενε η γυναίκα μου αναστατωμένη με το τσιγάρο στο χέρι και μου ανακοίνωσε έντρομη.

-Ξέρεις πού πηγαίνει ο γιος σου τις Παρασκευές μετά το σχολείο; με ρώτησε φανερά αγχωμένη.

-Πού πηγαίνει; Της αποκρίθηκα χαλαρά.

-Στην Χρυσή Αυγή, μου ανταπάντησε δυνατά.

-Τι;;;;....Στην Χρυσή Αυγή; Δεν είναι δυνατόν. Ο γιος μου, ο δεκαπεντάχρονος γιος μου στην Χρυσή Αυγή;;; Μα αυτοί σφάζουν καμιά τριανταριά φουκαράδες μετανάστες για πλάκα, πριν ξεκινήσουν τις ρατσιστικές τους εκδηλώσεις. Κι ύστερα σαπίζουν στο ξύλο μερικές εκατοντάδες ανήμπορους μαύρους και τους χαράζουν την σβάστικα και την πεντάλφα στο κούτελο. Πώς είναι δυνατόν να έμπλεξε ο Θοδωρής μου με αυτούς τους ρατσιστές, αυτά τα τέρατα της αποκαλύψεως, τους σατανιστές, τους παγανιστές;
Την επομένη ρώτησα κι έμαθα. 

Ο φίλος του, ο κολλητός του τον ...”παρέσυρε” σε αυτά τα ακραία  απάνθρωπα και επικίνδυνα μονοπάτια.

Κάτι έπρεπε να κάνω. Δεν μπορούσα να αφήσω τον μικρό μου γιο να γίνει ένας φονιάς, ένας εμπρηστής, ένας ρατσιστής που σκοτώνει και καίει αφροασιάτες, ένας που θέλει να αναστήσει τον χιτλερικό εφιάλτη στην όμορφη και ...δημοκρατικά “τακτοποιημένη” Ελλαδίτσα μου.

Ο Θοδωρής μου όμως ήταν στην εφηβεία. Η εφηβεία αρέσκεται να πηγαίνει κόντρα στις επιταγές της κοινωνίας. Έπρεπε να εφαρμόσω μια όχι απαγορευτική...αλλά μάλλον παρελκυστική τακτική προκειμένου να κερδίσω χρόνο και να τον ....συνεφέρω στα συγκαλά του. Την επομένη τον  ρώτησα...έτσι αδιάφορα ...μην κάνω και τον ενοχλημένο.

        Δεν μου λες ρε Θοδωρή....και τι λέτε εκεί στην Χρυσή Αυγή που πηγαίνεις με τον φίλο σου;
   Μας μιλάνε για ιστορικά θέματα”, μου απάντησε. “Μας είπαν τις προάλλες για την μικρασιατική εκστρατεία αλλά και για την σημερινή πολιτική κατάσταση στην Ελλάδα”, συνέχισε.

Μέχρις εδώ καλά πάμε, σκέφτηκα. Ούτε εκπαίδευση με μαχαίρια, ούτε γκλομπς, ούτε χειρισμό... φούρνων.
-”Μπορώ να έρθω κι εγώ;”, ρώτησα.
-”Φυσικά”, μου απάντησε.  “Αύριο κιόλας έχουμε ομιλία στα γραφεία”....

Αποτέλεσμα εικόνας για χρυση αυγη γραφεια Θεσσαλονίκης

Μια χαρά τα πήγα...σκέφτηκα. Θα πάω αύριο μαζί του, θα ελέγξω προσωπικά την κατάσταση και θα προφυλάξω το παιδί μου από την φασιστική απειλή. Δεν θα το άφηνα έτσι το πράγμα.

Την επομένη λοιπόν ο Θοδωρής, ο φίλος του ο Αργύρης κι ο υποφαινόμενος, μια και δυο στα γραφεία της Χρυσής Αυγής. Κινδύνευε το παιδί μου

Μπαίνω μέσα με προφυλάξεις. Ψάχνω από δω, κοιτάζω από εκεί τίποτε. Κάπου τα έχουν κρυμμένα τα γκλομπ, τα μαχαίρια τα ρόπαλα, τα στυλιάρια και τις σιδηρογροθιές, σκέφτομαι. Αλλά θα τα βρω. Πού θα μου πάνε; Δεν μπορεί μερικοί ...βάρβαροι και....αγράμματοι να μου την φέρουν εμένα. Εγώ έχω στον κώλο μάτια. Δεν θα μου ξεφύγουν. Κάπου τα έχουν κρυμμένα.
Ύστερα μας φώναξε κάποιος στην αίθουσα.

Στο βήμα ο κ. Τάκης με την μουστάκα του.

Νά το, σκέφτηκα. Κανονικός χασάπης. Με μεγάλο μουστάκι μάλιστα, όπως στις ελληνικές ταινίες που βλέπουμε εδώ και πενήντα χρόνια. Το σημερινό μάθημα ...σίγουρα θα έχει να κάνει με ... σφαγές, υποψιάστηκα. Τίποτε ξανά. Απέτυχα. Βενιζέλος, βασιλιάς, Μεταξάς, Πάγκαλος, όλοι πέρασαν από την ομιλία....αλλά πουθενά ένας σχεδιασμός για μια δυο δολοφονίες, κάποιο πλάνο για επίθεση σε μετανάστες, μια μπούκα σε στέκια ομοφυλόφιλων τέλος πάντων προκειμένου να τους κάψουν. Τίποτε.

Είναι καλά οργανωμένοι σκέφτομαι.

Το κρύβουν καλά. Αλλά....να...τελείωσε η ομιλία κάτσε να μιλήσω λιγάκι με τους άλλους ακροατές...να τους πάρω τίποτε λόγια. Είμαι γάτος εγώ.

Πιάνω συζήτηση με μερικούς.
Άνθρακες ο θησαυρός. Παλαιστές περίμενα, ΟΥΚάδες με μαχαίρια στο στόμα έτοιμους να περάσουν λεπίδια σε λαιμούς περίμενα, σκινχεντάδες  και φρικιά με σβάστικες περίμενα.... όπως στα έργα και στα ρεπορτάζ της τηλεόρασης που έβλεπα....αλλά τίποτε.

Αντί γι' αυτούς βρήκα τον Δημήτρη τον λιμενικό, τον Γιώργο τον γυμναστή σε Λύκειο, τον Μιχάλη τον πολιτικό μηχανικό, τον Φάνη τον δικηγόρο. Μα είμαστε με τα καλά μας τώρα; Χρειάζονται μηχανικούς και δικηγόρους για να σκοτώνουν;....

Α!!!! Βέβαια. Δεν το σκέφτηκα.

Όταν σκοτώνεις τόσους, κάπου πρέπει να τους θάβεις. Να λοιπόν ο ρόλος του μηχανικού. Προφανώς φτιάχνει τα σχέδια του ορύγματος του τάφου. Και ο δικηγόρος φυσικά για να παρέχει νομική υπεράσπιση στην σπάνια περίπτωση που συλληφθεί ο αιμοσταγής δράστης. Την παρέα μου συμπλήρωσαν ο Σάκης...έμπορος που πουλούσε χρώματα-σιδηρικά, ο Σωτήρης με το φορτηγό και η Μαρία καθηγήτρια Αγλικών.

Άντε βρε, ...την πρώτη φορά μου γλυτώσατε. Να σας δω την δεύτερη, όμως.

Αποτέλεσμα εικόνας για χρυση αυγη γραφεια Θεσσαλονίκης

Ήρθε και η δεύτερη. Άνθρακες και πάλι. Άντε να δούμε και την τρίτη. Μια από τα ίδια. Έτσι πέρασε κι η τέταρτη, η πέμπτη, .....η εικοστή....ώσπου μια μέρα σκέφτηκα κάτι ασύλληπτο. Κάτι εξωπραγματικό. Κάτι μοναδικό. Που από κανενός το μυαλό δεν θα μπορούσε να περάσει....εκτός από το δικό μου....

-Κοίτα να δεις, είπα μέσα μου, που ...αυτοί ...ούτε όπλα έχουν, ούτε μαχαίρια, ούτε σφάζουν, ούτε δέρνουν μετανάστες, ούτε καίνε, βιάζουν και χαράζουν σβάστικες στα κωλομέρια.

Απ' την άλλη πάλι....!!!..Εντάξει... αλλά ...κοίτα που τα έλεγε κι η τηλεόραση. Δεν μπορεί να κάνει λάθος η τηλεόραση. Ένας Πρετεντέρης, ένας Ευαγγελάτος, μια Τρέμη, ένας Τσίμας, ένας Αυτιάς, Παπαδάκης, ένας Σρόιτερ;;;;.....ο Σρόιτερ;;;;...Το λες και γεμίζει το στόμα σου ..... Αλήθεια αντικειμενικότητα και εντιμότητα. Τί στο διάολο; Όλοι αυτοί είναι δυνατόν, μα είναι δυνατόν να μου λένε ψέμματα;...Συνεννοημένοι είναι ή σε διατεταγμένη υπηρεσία να λένε τέτοια και να φοβίζουν τον κόσμο... Ε;;;;...Λες;;;;;.....

Αποτέλεσμα εικόνας για κανάλια χρυση αυγη

Άρχισα λοιπόν να παρακολουθώ πιο στενά πλέον τον Μιχαλολιάκο, τον Κασιδιάρη, τον Παππά, τον Παναγιώταρο και τους άλλους - στο διαδίκτυο ασφαλώς μιας και οι αγράμματοι αυτοί νεοναζί όπως τους λένε τα κανάλια, ούτε τολμάνε να εμφανιστούν στο γυαλί, τι να εμφανιστούν δηλαδή και τι να πουν; Ούτε καν πολιτικές θέσεις θα έχουν για να μην τους καλούν...

Κι έτσι σιγά σιγά πέρασαν δυο χρονάκια και κυλήσαμε προς τις εκλογές του 2012.
Είχα σχεδόν βγάλει τα συμπεράσματα μου... Να' ναι καλά όλοι αυτοί  οι καλοί  “δημοσιογράφοι” που μου άνοιξαν τα μάτια με την ..."αντικειμενικότητά" τους.

Σκοτώνετε μετανάστες, έλεγε ένας στον Νίκο Μιχαλολιάκο.
Και πού είναι όλοι αυτοί οι νεκροί; απαντούσε ο Αρχηγός της Χρυσής Αυγής. Δεν έχουν ονόματα; Δεν έχουν συγγενείς; Δεν τους έθαψε ΚΑΙ ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΕΚΛΑΨΕ κανείς; Δεν τους κατέγραψε η αστυνομία;
Αυτοί εκεί ....τα δικά τους.
Να μιλήσουμε για το μνημόνιο και την οικονομία, ζητούσε ο Μιχαλολιάκος. Για τον Χίτλερ και τα κρεματόρια, ζητούσαν αυτοί. Για την λαθρομετανάστευση και την δημογραφική βόμβα ο αρχηγός, για την χούντα αυτοί. Για την κατασπατάληση των χρημάτων του ελληνικού λαού με τους περίφημους ...Οlympic Games έλεγε ο άνθρωπος, για τα τάγματα εφόδου αυτοί.

Στο τέλος όμως όλοι οι δημοσιογράφοι έκλειναν πάντα αντικειμενικά με την διαπίστωση λες και απευθύνονται σε ζώα:  

Όπως βλέπετε δεν έχει πολιτικές θέσεις η Χρυσή Αυγή. Ακούσατε τον Μιχαλολιάκο να κάνει καθόλου λόγο για τα οικονομικά, για την εξωτερική πολιτική, για την δημόσια διοίκηση; Τίποτε!!!!...Δεν έχουν θέσεις. Μόνο ρητορική μίσους , οργή, τσαμπουκάδες, μισαλλοδοξία και ρατσισμό έχουν.

Κι έτσι ξεκίνησα δειλά έτσι ξεκίνησα.....που λέει και το λαϊκό άσμα...!
Δεν την άντεξα την αδικία. Να κατηγορείς έτσι ασύστολα ανθρώπους που δεν τους αφήνεις να μιλήσουν; Ε, ούτε κι ο Θεός...

Να λένε τα κανάλια το κοντό και το μακρύ τους για ανθρώπους που ούτε καν ξέρουν, δεν έχουνκάνει ούτε ένα σοβαρό ρεπορτάζ. Πάντα, όσοι δημοσιογράφοι ασχολήθηκαν με την Χρυσή Αυγή έλεγαν το κοντό και το μακρύ τους, βρωμιά και ψέμα. 
Ε, φτάνει. Πλέον ήξερα την αλήθεια και ως νοήμονας άνθρωπος αποφάσισα να σταθώ δίπλα στο ηθικό και το δίκιο.

 Κι έγιναν οι εκλογές και μπήκε η Χρυσή Αυγή στη Βουλή.

Αποτέλεσμα εικόνας για χρυσηαυγη βουλη

Και άρχισε η πολεμική ενός καθεστώτος που αισθάνθηκε τα θεμέλιά του να τρίζουν. Ενός καθεστώτος που έδειξε αμέσως το απαίσιο πρόσωπό του. Και ανοίχτηκε η Χρυσή Αυγή στον λαό. Τίμια, καθαρά, λέγοντας την αλήθεια ξεβράκωνε καθημερινά την ασχήμια του πολιτικού σκηνικού, ενός σκηνικού που έστησε η μεταπολίτευση το οποίο στηρίχτηκε πάνω στο στημένο από ξένα κέντρα Πολυτεχνείο, το μεγαλύτερο ψέμα του εικοστού αιώνα...

Ήρθαν τα συσσίτια, η αγάπη του κόσμου, η αποδοχή των νέων, η ελπίδα στον φτωχό και τίμιο εργαζόμενο, στον μικροεπαγγελματία, μια ανάσα δροσιάς στην καυτή κόλαση της διαπλοκής. Σαν χαστούκι ήρθε η Χρυσή Αυγή για το σύστημα. Στο μάγουλο της Κανέλλη ο φτωχός, ο αδικημένος, ο  παραγκωνισμένος Έλληνας, αυτός που δεν έπιασε θέση στο δημόσιο για να μασάει με δέκα μασέλες τις μισθάρες και τις υπερωρίες της  συνδικαλισμένης τεμπελιάς, “κατέθεσε” το χαστούκι που ήθελε για χρόνια να ρίξει μαζί με την μούντζα του σε ένα κοινοβούλιο όπου όλοι οι υπηρέτες της κλεπτοκρατίας  μπροστά στις κάμερες σκοτώνονται μεταξύ τους κι από πίσω τρωγοπίνουν και γελάνε.

Μαζί τους ήρθε κι η ατέλειωτη λάσπη. 

Αποτέλεσμα εικόνας για Αρχηγός Μιχαλολιάκος

Η διαστρέβλωση. Τα ψέματα. Η βρωμιά των διανοουμένων πορνών των Μαζικών Μέσων Εξαπάτησης, οι τηλεχειριζόμενοι δημοσιογράφοι, οι μισθωμένες στην υπηρεσία της πλανητικής ελίτ πέννες, ο πανικός ενός συστήματος διαπλοκής που ήξερε για χρόνια να λυμαίνεται ατιμώρητα τον τόπο απομυζώντας τον ιδρώτα του ελληνικού λαού, να ρυπαίνει κάθε έννοια δικαίου, να μολύνει τις αξίες μας τα ιδανικά μας τις αρετές της φυλής μας....ήρθε κι.....ο Ρουπακιάς, οι δολοφονίες των παληκαριών μας, του Γιώργου Φουντούλη και του Μάνου Καπελώνη, οι έξωθεν εντολές των  σιωνιστικών κέντρων, η παράνομη δικαστική δίωξη, οι αντισυνταγματικές φυλακίσεις του αρχηγού και των στελεχών της Χρυσής Αυγής, ηρθε κι η αγέρωχη και περήφανη στάση του αρχηγού που έδωσε το παράδειγμα ως νέος Λεωνίδας, που δεν πισωπάτησε στο πεδίο της μάχης, δεν λύγισε στην θέα του πολυδύναμου εχθρού. Θα πολεμήσωμεν υπό σκιά είπε κι ο Ηλίας Κασιδιάρης πιστός φρουρός δίπλα του. Όλοι οι βουλευτές μαζί. Νέες χρυσές σελίδες εποποιίας για τον εθνοαπελευθερωτικό αγώνα της Χρυσής Αυγής γράφτηκαν από την φυλακή με μοναδικό όπλο στο τεράστιο οπλοστάσιό της ένα χαλασμένο καρτοτηλέφωνο μέσα από τις φυλακές Κορυδαλλού.


******************************************************************************


Και να 'μαι τώρα εδώ μπροστά σας να σας διηγούμαι την μικρή μου ασήμαντη πορεία των τελευταίων ετών ως τα σήμερα.

Η Χρυσή Αυγή, άνεμος ήταν για μένα. Καθάρισε τον αέρα μπροστά μου από την δυσωδία του σάπιου πολιτικού τοπίου και με βοήθησε να πάρω ανάσα, έδιωξε την ομίχλη της παραπληροφόρησης, της απάτης και της παραπλάνησης, σήκωσε ψηλά σε μια ιστορική έπαρση την σημαία της Ελλάδος, μια έπαρση σημαίας που έκανε τα μικρά παιδικά μας χεράκια να ανατριχιάζουν στο άκουσμα του Εθνικού μας Ύμνου που την συνόδευε, εκεί τότε στα παιδικά πρωτοσχολικά μου χρόνια πίσω στο 1968.

“Λευκή σαν όνειρο....Γαλάζια ωραία....”...τραγουδούσαμε!

Ένας ΑΝΕΜΟΣ ΑΝΑΤΡΟΠΗΣ λοιπόν, ένας άνεμος κάθαρσης, ένας άνεμος ελπίδας, και προοπτικής, ...μιας προοπτικής που δείχνει πως η ΝΙΚΗ είναι κοντά και πως ξημερώνει σύντομα για την Ελλάδα μας μια Χρυσή Αυγή του Ελληνισμού.

Και να το πάλι προβάλλει το αέναο κοσμικό ερώτημα του αυγού και της κότας!

Ο Διηνέκης λοιπόν εγέννησεν τον Θεόδωρον ή ο Θεόδωρος τον Διηνέκην...;


Σ' ευχαριστώ γιε μου, ”..ότι τυφλός ην και ανείδον”....!
Post A Comment
  • Blogger Comment using Blogger
  • Facebook Comment using Facebook
  • Disqus Comment using Disqus

Δεν υπάρχουν σχόλια :